سازمان انتقال خون، یکی از دستگاههای پیشرو وزارت بهداشت در ارائه خدمات پاسخگو است
در سازمان انتقال خون کشور، نظارت بر فرآیند پاسخگویی به درخواستهای مردمی توسط دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد انجام میشود. طبق آخرین ارزیابیهای سال ۱۴۰۴، این سازمان در تحقق و اجرای قانون انتشار و...
در سازمان انتقال خون کشور، نظارت بر فرآیند پاسخگویی به درخواستهای مردمی توسط دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد انجام میشود. طبق آخرین ارزیابیهای سال ۱۴۰۴، این سازمان در تحقق و اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات و پاسخگویی بهموقع، در بین دستگاههای زیرمجموعه وزارت بهداشت، در رتبههای برتر قرار گرفته است. مریم قنبری، کارشناس اداره پاسخگویی به شکایات و مدیریت عملکرد، ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت: بر اساس گزارشهای منتشر شده در سامانه مذکور، میانگین زمان پاسخگویی به درخواستهای ثبت شده مرتبط با سازمان انتقال خون ۳ روز و میزان رضایتمندی مردمی از نحوه پاسخگویی ۱۰۰ درصد اعلام شده است. قنبری افزود: این سامانه با هدف اجرای “قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات” برای تحقق شفافیت، پاسخگویی و دسترسی آسان شهروندان به اطلاعات عمومی دستگاههای اجرایی، در دسترس مردم قرار گرفته است و سازمان انتقال خون از سال ۱۳۸۹ به درگاه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات به نشانی www.iranfoia.ir پیوسته است. این سازمان ضمن قدردانی از همراهی هممیهنان گرامی، اجرای این قانون را گامی مؤثر در جهت ارتقای شفافیت، اعتماد عمومی و بهبود ارتباط دو سویه با مردم میداند و بر تداوم این مسیر تأکید دارد.
بدون نظر! اولین نفر باشید